Friday, 16 November 2012
ျပည္တြင္းတြင္ ျဖန္႔ျဖဴး ေရာင္းခ် လ်က္ရွိေသာ Blue Moutain အခ်ိဳရည္က တစ္ႏွစ္တာအတြင္းကားအစီး ၃၀ အပါ အဝင္ ကံစမ္းမဲ မ်ားစတင္
ေနၿပီျဖစ္ ေၾကာင္း လြယ္ဟိန္း ကုမၸဏီ မီဒီယာ ႏွင့္ သတင္းျပန္ၾကားေရး အဖြဲ႔မွ ဦးသိန္းတိုးက ေျပာၾကားသည္။
"ကံစမ္းမဲအစီအစဥ္က ႏိုဝင္ ဘာလ ၁၂ ရက္ေန႔ကစၿပီး ေနာက္ တစ္ႏွစ္တာ ကာလအတြင္းမွာကား အစီး ၃၀၊ ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ ၃၆၅ စီးအျပင္ တျခားေငြသားဆုမဲ ေတြလည္း ပါတယ္" ဟု ၄င္းက Venus News Weekly သို႔ ေျပာ သည္။ ျပည္တြင္း အခ်ိဳရည္ေဈးကြက္ တြင္ Pepsi အခ်ိဳရည္ႏွင့္ Coca Cola အခ်ိဳရည္မ်ား ဝင္ေရာက္ လာေသာ္လည္း ျမန္မာျပည္သူ အမ်ားစုသည္ လိေမၼာ္ႏွင့္ စပါကလင္ အခ်ိဳရည္မ်ားကိုသာ ႀကိဳက္ႏွစ္ သက္ေသာေၾကာင့္ Blue Moutain အခ်ိဳရည္က ေဈးကြက္ အတြင္း ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ Blue Moutain အခ်ိဳရည္က အမ်ိဳး အစား ေျခာက္မ်ိဳး
ဝန္းက်င္ ျဖန္႔ျဖဴး ေရာင္းခ်ေနေသာ္လည္း လိေမၼာ္ အခ်ိဳရည္ႏွင့္ စပါကလင္ အခ်ိဳရည္ တို႔ကို အဓိက ထားထုတ္လုပ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း လြယ္ဟိန္း ကုမၸဏီမွ ေၾကာ္ျငာမန္ေနဂ်ာ ဦးေဇာ္တင္က ဆိုသည္။
နီတိုး
VENUS NEWS JOURNAL



0 comments:
Post a Comment